Canals de comunicació utilitzats per les dones per posar-se en contacte amb l’oficina tècnica (ICO) del Programa de Cribratge de Càncer de Mama

La comunicació és la pedra angular dels programes de detecció de càncer de mama basats en la població que han de convidar a totes les dones de la seva població diana i proporcionar-los informació equilibrada sobre la detecció per garantir la participació informada. Les dones convidades també han de poder comunicar-se amb els programes de detecció per obtenir més informació sobre els procediments de detecció i / o cancel·lar i reprogramar cites. Aquest estudi descriu els canals de comunicació utilitzats per les dones convidades per a la detecció del càncer de mama per comunicar-se amb el programa. La població de l’estudi és de 141,684 dones, de 50 a 69 anys d’edat, que han estat nvitadas durant el període 2015-2016 per a ser examinades pel Programa Català de Detecció de Càncer de Mama (Espanya). Aquest estudi demostra la necessitat de reforçar la comunicació entre les dones i els programes de detecció de càncer de mama i la importància d’oferir canals de comunicació que satisfacin totes les necessitats de les dones per facilitar la reprogramació i cancel·lació de cites i, per tant , millorar l’eficiència dels programes de detecció.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/31236712

Scroll to Top